إزّاي تبّطل سجاير | بدون أدوية | فى 27 يوم فقط ؟؟


نسعد بزيارتكم لنا عبر الموقع الجديد
https://learnpharmacyathome.com/%D9%83%D9%8A%D9%81-%D8%AA%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%D8%B9%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AF%D8%AE%D9%8A%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A3%D8%AF%D9%88%D9%8A%D8%A9-%D9%81%D9%89-27-%D9%8A%D9%88%D9%85/

7 responses to “إزّاي تبّطل سجاير | بدون أدوية | فى 27 يوم فقط ؟؟

  1. لا لازم تكون لوحدك علشان بتقع انت واللى معاك فى نفس الوقت وترجعوا تشربوا تانى عادى او اكتر
    لازم يكون التحدى مع نفسك هتقدر تغلب نفسك ولا هى اللى هتغلبك وتبقى ……… (زى مانت عايز تشتم بقا )
    ولازم تعرف ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا من انفسهم
    وان النفس اماره بالسوء
    فلازم تبقى اقوى من نفسك
    وتعرف ان السجاير بتضيع اهم 3 اشياء فى دنياك واخرتك
    عمرك وصحتك ومالك
    او 3اسئله بتتسألهم اول مايقفلوا باب القبر عليك
    وكل الكلام عن تجربه
    انا كنت بشرب سجاير بردو لمده 5سنين بعدل متوسط علبه كل يوم
    وانا دلوقتى بطلت بنسبه 99%
    اى بشرب سجاره كل يومين تلاته

  2. انا مش عارف انا بشرب قد ايه بظبط وبطلتها فى رمضان 9 ايام ورجعت تانى بس هحول ابداء بعلب تمام كلامى ولا فى تعليق متشكر لحضرتك وهدعيلك جدا ومعنديش صديق يكون معايا علشان اغلب الوقت لوحدى

  3. المشكله ف السجاير مش النكتين المشكله انها تعود يعني ف الشغل بتشرب و ف البيت وف الشارع وع القهوه في اي حته مش بحس بصداع او قريفه انا بحس ان ف حاجه نقصاني

  4. انا كمان نفسي ابطل السجار بس المشكلة في اصحبي وفية نفسي ابوص لنفسي في المرية القي نفسي زي الاول ونفسي صوتي يرجع زي زمامن وسجار هية السباب الوحيد الخطا الاكبر في دنياتي ونشاء اللة عشان ربنا وعشان نفسي هببطل والف الف شكر

أضف تعليق